HP search
HP logo
نمایندگی ماشین حساب – نمايندگی تعمیرات ماشین حساب – نمايندگی مركزی ماشین حساب

درباره نمایندگی ماشین حسابهای شارپ ، سی تی زن و کاسیو

امروزه یکی از لوازم پرکاربرد که در هر مغازه یا فروشگاهی می توان آن را یافت، ماشین حساب است. برندهای مختلفی در زمینه ماشین حساب به  بازار عرضه شده اند که برخی از مهمترین آنها را می توان ماشین حساب های شارپ، سی تی زن ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:

امروزه یکی از لوازم پرکاربرد که در هر مغازه یا فروشگاهی می توان آن را یافت، ماشین حساب است. برندهای مختلفی در زمینه ماشین حساب به  بازار عرضه شده اند که برخی از مهمترین آنها را می توان ماشین حساب های شارپ، سی تی زن و کاسیو دانست. نمایندگی ماشین حساب ها، این برندهای معتبر را ارائه می دهد. در ادامه این مقاله، با این ماشین حساب ها و نمایندگی ارائه دهنده انواع ماشین حساب بیشتر آشنا می شوید.

نمایندگی ماشین حساب

در نمایندگی ماشین حساب، برندهای معتبر و اصل ماشین حساب مانند کاسیو، سی تی زن و شارپ به مشتریان عزیز ارائه می گردد. ما همواره کالای اورجینال را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم. برای اطلاع از مشخصات و قیمت محصولات می توانید به سایت ما مراجعه نمایید یا با ما در تماس باشید. در ادامه، با مشخصات به برند معروف و پرطرفدار ماشین حساب آشنا می شوید.

ماشین حساب شارپ

برند شارپ، یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی و برقی است. محصولات این شرکت ازجمله ماشین حساب های آن، دارای کیفیت بسیارخوبی هستند. چراکه این شرکت از ابتدای تولید ماشین حساب های خود، کیفیت آنها را اولین اولویت برشمرده است. اغلب ماشین حساب های این شرکت دارای ویژگیهای زیر هستند:

  • از صفحه نمایش بزرگی با قابلیت نمایش 12 رقم بزرگ برخوردارند.
  • هم دارای منبع باتری و هم پنل خورشید به منظور تامین برق مصرفی هستند. یعنی درصورت عدم وجود باتری، دستگاه با جذب نور اطراف و تبدیل آن به برق قادر است به کار خود ادامه دهد.
  • برای کاربری در محیط های تجاری و فروشگاهی بسیارمناسب طراحی شده اند.
  • دارای امکانات مفید ازجمله کلید 00 یا دو صفر برای کار سریع تر و ورود راحت تر اعداد هستند.
  • کلیدهای این ماشین حساب ها از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده و دارای عمر بسیارخوبی هستند.

نمایندگی ماشین حساب: ماشین حساب سی تی زن

یکی از پرطرفدارترین برندهای ماشین حساب در سرتاسر جهان و ازجمله در ایران است. این ماشین حساب، تمام کارهایی که از یک ماشین انتظار می رود را دربردارد. مهمترین ویژگی های این دسته از ماشین حساب ها عبارتند از:

  • دارای صفحه نمایش های بزرگ 12 رقمی و در برخی مدل ها 14 رقمی هستند.
  • به منظور تامین برق مصرفی، هم منبع باتری و همچنین پنل خورشیدی در این ماشین حساب بکار رفته است. بنابراین می توان باتری را تنها در مواقع تاریکی استفاده کرد و به طول عمر باتری افزود.
  • در اغلب مدل های آن، کلید دو صفر، سه صفر، حافظه و اصلاح، TAX-، TAX+ و GT بکار رفته است و به همین دلیل مدل محبوب اغلب حسابداران است.
  • کلیدهای بادوام در آنها بکار رفته است.

ماشین حساب کاسیو

برند کاسیو یکی از نام های آشنا و محبوب در زمینه ماشین حساب و ساعت است. این برند نیز با داشتن ماشین حساب های حرفه ای و مهندسی توانسته طرفداران زیادی را جذب محصولات خود کند. مهمترین امکانات ماشین حساب های کاسیو که مشابه با سایر ماشین حساب های حرفه ای یاد شده است، عبارتند از:

  • همانند سایر ماشین حساب های برتر دنیا، دارای دو منبع تامین انرژی بصورت باتری و پنل خورشیدی است.
  • در برخی مدل ها قابلیتی دارد که بتوان محاسبات انجام شده را حتی تا 300 مرحله کنترل کرد. این امکان مفیدی در مواردی است که درحال انجام محاسبات طولانی هستیم. زیرا امکان اشتباه در این گونه محاسبات زیاد است.
  • از سایر کلیدهای میانبر همانند مدل های قبلی برخوردار است.
  • دارای کیفیت ساخت قابل قبولی است.

خرید از نمایندگی ماشین حساب

برای خرید هریک از ماشین حساب های نام برده شده می توانید به نمایندگی ما مراجعه نموده یا با ما در تماس باشید. برای استعلام قیمت و اطلاع از ویژگی ها و امکانات هریک از ماشین حساب ها می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

Rate this post
🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.