HP search
HP logo
نمایندگی ماشین حساب – نمايندگی تعمیرات ماشین حساب – نمايندگی مركزی ماشین حساب

درباره ماشین حساب های رومیزی و کارایی آنها

ماشین حساب های رومیزی در بسیاری از فروشگاه ها و ادارات استفاده می شوند. این ماشین حساب ها نیازهای حسابداران را برآورده ساخته و محاسبات عددی موردنیاز را بخوبی انجام می دهند. در ادامه با نکات بیشتری درمورد این نوع ماشین حساب آشنا می شویم. ماشین ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:

ماشین حساب های رومیزی در بسیاری از فروشگاه ها و ادارات استفاده می شوند. این ماشین حساب ها نیازهای حسابداران را برآورده ساخته و محاسبات عددی موردنیاز را بخوبی انجام می دهند. در ادامه با نکات بیشتری درمورد این نوع ماشین حساب آشنا می شویم.

ماشین حساب های رومیزی

این ماشین حساب ها دارای دو منبع تغذیه باتری و پنل خورشیدی هستند و از این طریق انرژی موردنیاز خود را تامین می کنند. بنابراین در دسته ی ماشین حساب های کم مصرف قرار دارند و برای مدت های طولانی نیاز به تعویض باتری ندارد. صفحه نمایش این ماشین حساب ها قابلیت نمایش تا 16 رقم را ارائه می دهند. معمولا تمامی دکمه های دو صفر،‌ سه صفر و مشابه اینها برای سهولت کاربر درهنگام استفاده درنظر گرفته شده اند.

کاربری ماشین حساب های رومیزی

  • این ماشین حساب بیشتر مناسب حسابدارها، دانشجویان و افرادی است که با جمع و تفریق سروکار دارند.
  • دارای امکانات پایه ای محاسباتی هستند. عملیات پایه ریاضی را بخوبی انجام می دهند. معمولا در فروشگاه ها از این ماشین حساب ها استفاده می شود.
  • اما نباید انتظار داشت محاسبات پیچیده ای که توسط ماشین حساب مهندسی انجام می شود را برای شما محاسبه کند.
  • به دلیل رومیزی بودن این ماشین حساب، دارای صفحه نمایش با ابعاد بزرگ است که براحتی قابل خواندن باشد.

انواع برند ماشین حساب رومیزی

ماشین حساب های رومیزی توسط برندهای متعددی به بازار عرضه شده است. برخی از این شرکت های عبارتند از: شارپ، کاسیو، سی تی زن، کاتیگا، پارس حساب و غیره.

در این میان، ماشین حساب های شارپ، کاسیو و سی تی زن دارای شهرت و محبوبیت بیشتری درمیان سایر برندها در سرتاسر جهان هستند. این برندها، دارای تنوع بسیاری در مدل های عرضه شده به بازار هستند و از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

نمایندگی ماشین حساب

شاید تصویر کنید باوجود گوشی های هوشمند، خرید ماشین حساب دیگر منسوخ شده است. اما هر وسیله ای امکانات و کاربری خاص خود را دارد و همچنان تولید ماشین حساب ها ادامه دارد. حتی روز به روز بر امکانات پیشرفته ماشین حساب ها متناسب با رشته های مختلف افزوده می شود.

البته دراین میان، برندهای تقلبی زیادی به بازار عرضه شده اند. به همین دلیل، توصیه می شود برای خرید ماشین حساب، از نمایندگی های مجاز اقدام نمایید.

قیمت ماشین حساب رومیزی قطعا کمتر از ماشین حساب علمی مهندسی است. به همین دلیل، متناسب با نیاز خود اقدام به خرید ماشین حساب نمایید. همچنین همانگونه که بیان شد، این ماشین حساب ها قادر به انجام محاسبات پیچیده و رسم نمودارها نیستند. بنابراین برخی رشته های مهندسی ازجمله مهندسی برق بهتر است به سراغ ماشین حساب های قدرتمندتر مانند علمی مهندسی بروند.

برای اطلاع از مدل های ماشین حساب رومیزی می توانید به سایت نمایندگی ماشین حساب مراجعه نموده یا با ما تماس برقرار نمایید.

4/5 - (3 امتیاز)
🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.