HP search
HP logo
نمایندگی ماشین حساب – نمايندگی تعمیرات ماشین حساب – نمايندگی مركزی ماشین حساب

معرفی بهترین ماشین‎ حساب های شارپ | بررسی مدل CS-2122D

یکی از بهترین ماشین ‎حساب های شارپ ساخت کشور ژاپن، ماشین حساب مدل CS-2122D است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. این ماشین حساب از نوع لامپی و رومیزی است. این مدل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده که می توان از ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:

یکی از بهترین ماشین ‎حساب های شارپ ساخت کشور ژاپن، ماشین حساب مدل CS-2122D است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. این ماشین حساب از نوع لامپی و رومیزی است. این مدل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده که می توان از آن بصورت سیار استفاده کرد و در رده ی ماشین حساب های پرکاربرد قرار دارد.

مشخصات بهترین ماشین حساب های شارپ مدل CS-2122D

  • این ماشین حساب که یکی از بهترینسس است دارای ابعاد 74 × 220 × 210 میلی متر و وزنی حدودا 1000 گرم دارد.
  • نور صفحه نمایش روشنایی و خوانایی کافی را دارد.
  • نمایشگر بکار رفته در این ماشین حساب از نوع یک خطی با تعداد کاراکتر 12 رقمی است. طراحی این صفحه نمایش بصورت شیب دار است. این نوع طراحی سبب افزایش و راحتی در خوانایی اعداد و ارقام شده و کرا با آن را بسیار راحت تر می سازد.
  • از برق شهری بعنوان منبع تغذیه و آداپتور استفاده می کند.

رابط کاربری ماشین حساب های شارپ

  • از دکمه های Make Up، کلید درصد و کلیدهای حافظه برخوردار است. همچنین، به تمامی دکمه های موردنیاز به منظور انجام محاسبات موردنیاز مجهز شده است.
  • محاسبه ی تخفیف به کمک این ماشین حساب امکان پذیر است.
  • دارای قابلیت هایی همچون تعیین ارقام اعشاری و کلید های دو صفر و سه صفر است. همچنین از کلیدهای K، IC، MU، سیگما، جذر و درصد نیز برخوردار است.
  • علاوه براین، با استفاده از دکمه های حافظه از جمله CM، M+، M- و RM می توان نتایج محاسبات انجام شده توسط ماشین حساب را در حافظه دستگاه ذخیره کرد. این محاسبات ذخیره شده در محاسبات بعدی قابل استفاده خواهد بود. بنابراین به کمک این دکمه ها، محاسبات خود را راحت تر و سریع تر کنید.

ویژگی های ماشین حساب های شارپ

  • این مدل که یکی از بهترین ماشین حساب های شارپ است، دارای کیفیت ساخت عالی و بدنه مقاومی نسبت به هم رده های خود است. بنابراین با خرید این ماشین حساب می توانید برای مدت چندین سال روی آن حساب کنید.
  • دکمه های آن بصورت برآمده طراحی شده و بصورت نرم و روان و بدون هیچ صدایی قابل استفاده هستند.
  • فاصله قرارگیری این دکمه ها از یکدیگر بسیار مناسب بوده و می توانید با کمترین میزان خطا و بیشترین سرعت محاسبات خود را به انجام برسانید.
  • تعدادی سوئیچ در قسمت پایینی و بر روی بدنه ماشین حساب مدل CS-2122D تعبیه شده که کمک می کند بتوانید ارقام پس از ممیز را تغییر داده و یا شیوه گرد کردن اعداد را تنظیم نمایید.
بهترین ماشین ‎حساب های شارپ

بهترین ماشین ‎حساب های شارپ – بررسی مدل CS-2122D

نوع کاربری و قیمت بهترین ماشین حساب های شارپ

این ماشین حساب که یکی از بهترین ماشین حساب های شارپ محسوب می شود، برای کارهای حسابداری، فروشگاهی و مالی بسیار مناسب است. بسیارمحکم و خوش ساخت بوده و زاویه صفحه نمایش عالی است. از دکمه های دارای ارگونومی کم نظیری برخوردار است. دکمه ها بسیار روان بوده که کار با این ماشین حساب را بسیار لذت بخش کرده و سرعت می بخشد.

این ماشین حساب به دلیل کارکرد عالی خود، کیفیت ساخت عالی و بدنه مقاوم، خریداران بسیاری دارد. اما قیمت آن نسبت به ماشین حساب های هم رده خود کمی بالاتر است.

نمایندگی ماشین حساب شارپ

برای اطلاع از قیمت بهترین ماشین حساب های شارپ می توانید با نمایندگی ماشین حساب شارپ در تماس باشید. این محصول و تمامی محصولات این نمایندگی دارای گارانتی تعویض 18-36 ماهه هستند. همانگونه که ذکر شد، در میان ماشین حساب های پرفروش قرار دارد.

اما همواره سعی کنید این گونه کالاهای پرفروش و برند را از نمایندگی شارپ خریداری نمایید. زیرا خرید این تجهیزات از مراکز نامعتبر ممکن است رضایت بخش نبوده و کالای تقلبی به شما ارائه شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد هریک از مدل های ماشین حساب های شارپ و سایر برندهای ماشین حساب اورجینال به سایت ما مراجعه نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
🔔 3 نفر پرسیدند!!!
  • با تنها پلاتر موجود در نمایندگی اچ پی HP T795 بیشتر آشنا شوید گفته

    […] را برای رفع نیازهای این کاربران تهیه نموده و با خدمات عالی به فروش می […]

    2020/09/09 - 18:07
  • نسل جدید اسکنرهای اچ پی چه ویژگی هایی دارند گفته

    […] بعنوان کاربری خانگی و هم بعنوان کاربری اداری قابل استفاده […]

    2020/09/09 - 18:08
  • با تنها پلاتر موجود در نمایندگی اچ پی HP T795 بیشتر آشنا شوید گفته

    […] را برای رفع نیازهای این کاربران تهیه نموده و با خدمات عالی به فروش می رساند.همچون سایر تجهیزات اچ پی موجود در […]

    2022/05/19 - 12:41
You must be logged in to post a comment.