HP search
HP logo
نمایندگی ماشین حساب – نمايندگی تعمیرات ماشین حساب – نمايندگی مركزی ماشین حساب

معرفی ماشین حساب های معروف کاسیو | درباره ماشین‎حساب کاسیو DJ-220-D چه میدانید؟

ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل DJ-220-D یکی از ماشین حساب های معروف کاسیو و از مدل های پرفروش این برند محسوب می شود. یکی از قابلیت های جالب این ماشین حساب این است که به کمک آن می توانید عملیات محاسباتی را تا 120 مرحله ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:

ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل DJ-220-D یکی از ماشین حساب های معروف کاسیو و از مدل های پرفروش این برند محسوب می شود. یکی از قابلیت های جالب این ماشین حساب این است که به کمک آن می توانید عملیات محاسباتی را تا 120 مرحله به عقب بررسی کنید. برای آشنایی با سایر قابلیت های این ماشین حساب پرطرفدار، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ماشین حساب های معروف کاسیو مدل DJ-220-D

  • این ماشین حساب های معروف کاسیو ارائه شده در مدل DJ-220-D، با ابعاد 7 × 147 × 203.5 میلی متر و وزن285 گرم طراحی و ساخته شده است.
  • از نمایشگری با ظرفیت نمایش تا حداکثر 12 کاراکتر برخوردار است.
  • می توان براحتی به چهار عمل اصلی بطور منظم و در یک ردیف مشخص دسترسی داشت.
  • از منبع تغذیه باتری استفاده می کند. علاوه براین، برق مصرفی آن ازطریق پنل خورشیدی نیز تامین می شود. بنابراین در طول روز یا در محیط های پرنور نیازی به استفاده از باتری برای کار با ماشین حساب ندارید.
  • در طراحی ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220-D دکمه های پلاستیکی تزریقی بکار رفته که سبب راحت شدن کار با این دستگاه می شود.
  • دارای قابلیت ذخیره سازی عملیات محاسباتی در حافظه دستگاه است. این امکان برای دسترسی سریع به محاسبات قبلی ذخیره شده بسیار کمک کننده است.
  • دارای قابلیت تفکیک ارقام بصورت سه رقمی است.
  • ماشین حساب رومیزی کاسیو DJ-220-D از کلیدهای MU، GT، جذر، درصد، +/- برخوردار است.
  • قابلیت برگشت به عقب یا checking در آن تعبیه شده است.
  • صفحه جلویی از استحکام مناسبی برخوردار است که سبب افزایش عمر دستگاه می شود. بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که در اثر ضربات کوچک، آسیبی به دستگاه نمی رسد.
  • قابلیت های متعدد دیگری از جمله محاسبه تخفیف، محاسبه قیمت با مالیات یا قیمت بدون مالیات، قیمت فروش، میزان مالیات و میزان حاشیه فروش در این مدل بعنوان یکی از ماشین حساب های معروف کاسیو تعبیه شده است. وجود دکمه ٪ سبب دسترسی سریع تر به قیمت و سود می گردد.
  • دارای پوشش فلزی مناسب است.

کاربری و کیفیت ساخت ماشین حساب های معروف کاسیو

سهولت استفاده از این دستگاه بسیارعالی است و با داشتن امکانات و قابلیت های فراوان در میان ماشین حساب های پرفروش قرار دارد. کار با این ماشین حساب بسیار راحت بوده و دارای عمر مفید بیش از 5 سال است. حتی به گفته بسیاری از استفاده کنندگان با چندنی مرتبه ضربه وارد شدن به آن یا بر زمین افتادن، مشکلی برای آن پیش نیامده که این امر نشانه کیفیت ساخت ممتاز و دوام عالی این محصول است.

با داشتن کیفیت ساخت مناسب، یا قیمت بسیار مناسبی به بازار ارائه شده است. برای کارهای محاسباتی فروشگاهی، اداری و امورات حسابداری و موارد مشابه قابل استفاده است.

نمایندگی ماشین حساب کاسیو

برای خرید ماشین حساب های معروف کاسیو می توانید به نمایندگی کاسیو مراجعه نمایید. برای تمامی مدل های ماشین حساب کاسیو ازجمله مدل DJ-220-D در این مقاله به بررسی آن پرداختیم، گارانتی معتبر ارائه می گردد. تمامی ماشین حساب های موجود در نمایندگی اورجینال بوده و شما خریداران عزیز می توانید با اطمینان خاطر محصول موردنظر خود را از ما خریداری نمایید.

علاوه بر خدمات فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات در نمایندگی انجام می شود که لازم است در این مورد هماهنگی های لازم را با مشاورین ما داشته باشید. تمامی اقدامات مربوط به بررسی، عیب یابی و تعمیرات دستگاه های شما توسط متخصصین باتجربه در نمایندگی کاسیو انجام می شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت محصولات و آگاهی از مشخصات هریک از مدل های ماشین حساب می توانید به سایت نمایندگی مراجعه نمایید. همچنین ازطریق صفحه تماس موجود در سایت، با نمایندگی ماشین حساب کاسیو در ارتباط باشید تا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

Rate this post
🔔 دومین نفر باشید!!!
  • مقایسه پلاترهای اچ پی T795 و Z6100 گفته

    […] اچ پی ارائه دهنده انواع تجهیزات اچ پی، در کنار سایر تجهیزات اداری، پلاترهای متنوعی را طراحی و به بازار عرضه نموده است. […]

    2020/08/11 - 18:48
You must be logged in to post a comment.